UNI-TEK A/S søger en projektleder.

Der kan planlægge og styre projekter, så de kommer godt i mål.

Som projektleder i UNI-TEK er du leder af de større kundeprojekter fra start til overlevering. Vores mange kørende industri smede er selvstændige og mange opgaver ud over de faglige krævende, løses af dem via det digitale app baserede ordresystem.


Der er tale om selvstændig stilling i et lederteam, der koordinerer og samarbejder på tværs af projekterne.

Dit ansvarsområde vil bl.a. omfatte

  • God kundepleje.
  • Du vil få ansvar og beføjelser som projektleder med direkte kundekontakt og tilbudsgivning, og forventes at være generel inspirator for virksomhedens smede og montører.
  • Logistik og planlægning generelt.
  • Udførsel iht. Vores EN 1090 og ISO3834 certifikater herunder kvalitetsstyring og arbejdsmiljø. 
  • Løbende opfølgning og sikring af egne projekter mht. Fremdrift, Tidsplan, Økonomi, Indkøb.
  • Projektplanlægning og koordinering med vores ressourceplanlægger. 
  • Løbende tilsyn på arbejdspladserne ved kunderne for at tilse og afhjælpe akut problemløsningsbehov.  Ligeledes deltagelse i møder o.a.
  • Du vil til dagligt have kontor i Randers og vil kunne forvente rejseaktivitet i Danmark/Skandinavien efter behov (10-15 dage og året).
  • Tæt samarbejde med øvrige team af projektledere, salg og administration.
  • Samarbejde med kunder, leverandører og rådgivere.

Personlige kvalifikationer

  • Gerne en håndværksmæssig smedebaggrund, evt. med en overbygning som maskinmester, ingeniør, produktions- teknolog, tekniker eller lignende med erhvervserfaring – og gerne ledelseserfaring.
  • Der er fordel, hvis du har kendskab til Industriservice og Bygningsstål.
  • Du har kendskab til opgaver med  certifikatsvejsekrav.
  • Du er fleksibel og pålidelig og begår dig godt socialt og kan omgås såvel ”høj som lav”
  • Du er kundeorienteret og serviceminded med godt købmandskab.
  • Du har en naturlig evne til at formidle og instruere og kan føre en god dialog med alle parter i dine projekter.
  • Du er ikke bange for at tage de nødvendige konfrontationer – selvfølgelig på en empatisk og konstruktiv facon.
  • Du har erfaring med Office-pakken og kan sætte dig ind i brugen af gængse IT-systemer.
  • Du kan både dansk og engelsk i både skrift og tale.
  • Du er i besiddelse af godt humør og gode samarbejdsevner på alle niveauer.
  • Du har et stort drive, er udadvendt og kan håndtere flere egne projekter på samme tid.
  • Du forventes at udøve en synlig og handlingsorienteret ledelsesstil, i forhold til gennemførsel af de projekter du er ansvarlig for.
  • Du har en høj grad af kvalitetsbevidsthed og selvstændighed.
  • Du har sans for detaljen, er fleksibel og indstillet på et job, som ikke altid er fra 6 til 14:30.

Vi tilbyder

Et udfordrende job, hvor du får stort ansvar og mulighed i høj grad selv at påvirke resultaterne.

  • En alsidig hverdag, hvor to dage ikke er ens.
  • Et uformelt arbejdsmiljø med frihed under ansvar.
  • Der er tale om en fast stilling med gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt i en spændende, alsidig og dynamisk industri virksomhed!
  • Attraktiv løn, firmabil, pension og ansættelsesforhold, der matcher dine kvalifikationer.

Har du spørgsmål til stillingen

Er du velkommen til at kontakte driftsdirektør 

Jesper Vinther

Driftsdirektør

[email protected] +45 20537788
Jesper V

Send en motiverende ansøgning og dit CV

Vi holder samtaler løbende, og ansætter når vi har den rette kandidat.

Camilla Scharling Markussen

HR og marketingkoordinator

[email protected] 61463064
Camilla 1400X1000