Vi søger en projektleder til vores industriservice team

Vi søger en projektleder der kan planlægge og styre projekter, så de kommer godt i mål.

Der er tale om en selvstændig stilling i et lederteam, der koordinerer og samarbejder på tværs af projekterne.

Dit ansvarsområde vil bl.a. omfatte

  • Du vil få ansvar og beføjelser som projektleder med direkte kundekontakt og tilbudsgivning, og forventes at være generel inspirator for virksomhedens håndværkere.
  • Logistik og planlægning generelt, herunder kvalitet og miljø og arbejdsmiljø
  • Løbende opfølgning på egne projekter mht. økonomi, timestyring, værktøj, underleverandører og vareleverancer/-køb
  • Projektplanlægning og koordinering med vores ressourceplanlægger.
  • Løbende tilsyn på arbejdspladserne for at tilse og afhjælpe akut problemløsningsbehov Ligeledes deltagelse i møder o.a.
  • Du vil til daglig have kontor i Randers og vil kunne forvente rejseaktivitet i Danmark/Skandinavien efter behov (10-15 dage og året)
  • Tæt samarbejde med øvrige team af projektledere, salg og administration
  • Samarbejde med kunder, leverandører og rådgivere

Personlige kvalifikationer:

  • Der er fordele, hvis du har kendskab til industriservice
  • Du har gerne kendskab til opgaver med certifikat svejsekrav
  • Det er en fordel at du har en grunduddannelse som smed men ikke et krav.
  • Du er fleksibel og pålidelig og begår dig godt socialt og kan omgås såvel ”høj som lav”
  • Du er kundeorienteret, serviceminded med godt købmandskab
  • Du har en naturlig evne for at formidle og instruere og kan føre en god dialog med alle parter i dine projekter
  • Du har er en baggrund som maskinmester, ingeniør, tekniker eller lignende med min. års erhvervserfaring – og gerne ledelseserfaring
  • Du er ikke bange for at tage de nødvendige konfrontationer – selvfølgelig på en empatisk og konstruktiv facon
  • Du har erfaring med Office-pakken og kan sætte dig ind i brugen af gængse IT-systemer.
  • Du kan både dansk og engelsk i både skrift og tale
  • Du er i besiddelse af godt humør og gode samarbejdsevner på alle niveauer.
  • Du har et stort drive, er udadvendt og kan håndtere flere egne projekter på samme tid.
  • Du forventes at udøve en synlig og handlingsorienteret ledelsesstil, i forhold til gennemførsel af de projekter du er ansvarlig for.
  • Du har en høj grad af kvalitetsbevidsthed og selvstændighed.
  • Du har sans for detaljen, er fleksibel og indstillet på et job, som ikke altid er fra 6 til 14:30

 

 

Vi tilbyder:

  • Et udfordrende job, hvor du får stort ansvar og mulighed i høj grad selv at påvirke resultaterne
  • En alsidig hverdag, hvor to dage ikke er ens
  • Et uhøjtideligt arbejdsmiljø
  • Der er tale om en fast stilling med gode udviklingsmuligheder, både fagligt og personligt i en spændende, alsidig og dynamisk industri virksomhed!
  • Attraktiv løn, firmabil, pension og ansættelsesforhold, der matcher dine kvalifikationer

Lyder ovenstående som noget for dig? 

Send en motiveret ansøgning samt CV til Camilla på csm@uni-tek.dk

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores driftsdirektør Jesper Vinther på +45 2053 7788.

Der vil blive holdt samtaler løbende.